8.4.10

..

我没有能力应付太忙碌的生活
5月停职
对不起 我失言了

我要专心读书
我要有时间做功课
我要有足够的睡眠
我要有足够的时间陪家人朋友

我没有办法装着没事跟捅我的人沟通
更没有办法接受陷害我的小人
怕被发现就静静
若要人不知,除非己莫为

是你让我世界更完美
会找到一个属于我们沟通方式
只要多一些些时间^^

TO BABE RINKO
i m so sorry that i cant acc u when ur bday
u r my babe always in my heart
we can always crazy together after i resign
juz wait for me=)
wish u have a happy 18 bday
love ya

TO BABE PEIYI
u r too busy recently
and we din meet up for sometime
but tis cant make our frienndship end
love u too babe=)

没有评论: